Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

WILO MTC 40 F16.15 Υποβρύχια αντλία λυμάτων με κοπτήρες 0.7KW 1~230V
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με εξωτερικό μηχανισμό κοπτήρων για συνεχή λειτουργία και για σταθερή ή φορητή υγρή εγκατάσταση.
Για άντληση των παρακάτω
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με εξωτερικό μηχανισμό κοπτήρων ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για σταθερή και φορητή υγρή εγκατάσταση σε συνεχή λειτουργία.
Υδραυλικό σύστημα
Η έξοδος στην κατάθλιψη κατασκευάζεται ως οριζόντια σύνδεση με σπείρωμα ή με φλάντζα (MTC 40) ή ως συνδέσεις με φλάντζα (MTC 32). Χρησιμοποιούνται ανοικτές πολυκάναλες πτερωτές.
Κινητήρας
Ως κινητήρες χρησιμοποιούνται μονοφασικοί κινητήρες που ψύχονται από το περίβλημα (μόνο MTC 40) και τριφασικοί για απευθείας εκκίνηση. Η εκλυόμενη θερμότητα μεταβιβάζεται κατευθείαν από το περίβλημα του κινητήρα στο μέσο κυκλοφορίας που το περιβάλει. Οι κινητήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν βυθισμένοι στη συνεχή λειτουργία (S1) και αβύθιστοι στη σύντομη λειτουργία (S2) ή στη διακοπτόμενη λειτουργία (S3).
Επιπλέον οι κινητήρες είναι εξοπλισμένοι με θερμική παρακολούθηση περιέλιξης. Η θερμική επιτήρηση περιέλιξης προστατεύει την περιέλιξη του κινητήρα από υπερθέρμανση. Κατά κανόνα χρησιμοποιούνται γι' αυτό το σκοπό διμεταλλικοί αισθητήρες.
Το καλώδιο σύνδεσης έχει κατά κανόνα ελεύθερα άκρα και μήκος 10 m. Ο τύπος "A" είναι εξοπλισμένος με πλωτηροδιακόπτη και με φις σούκο.
Στεγανοποίηση
Ανάμεσα στον κινητήρα και το υδραυλικό τμήμα υπάρχει ένας θάλαμος στεγανοποίησης. Αυτός είναι γεμάτος με ιατρικό λευκό λάδι και προστατεύει τον κινητήρα από διείσδυση υγρού μέσα από το παρέμβυσμα στην πλευρά της αντλίας. Ανάλογα με τον τύπο κινητήρα υπάρχει διαφορετική στεγανοποίηση στην αντλία και στον κινητήρα: